Exclusief toegankelijk Registreer voor toegang tot Zorgvisie.nl Lees meer

Agenda

Colloquium 'Toekomstig klantgedrag en klantenkennis'

Kantoor Coresta Group, Son
198 Algemeen

Details evenement

29 mei 2013
15:00 uur
Kantoor Coresta Group, Son
Coresta Institute
040-2352277
Kosteloos

De laatste (economische) ontwikkelingen nopen instellingen er toe zich meer en
meer rechtstreeks tot de klant te wenden. Maar, hoe ziet uw toekomstige klant
er uit? Wat beweegt hem? Hoe bereikt u hem?

Bij dit colloquium geven wij u een diepgaand inzicht in het (toekomstige) gedrag van senioren, waarbij de belevingswereld van ouderen uitgebreid behandeld wordt.

Bovendien vertalen wij deze diverse aspecten op interactieve manier naar de praktijk.

Weet u de antwoorden op de volgende vragen?

1.     Waarom dringen ouderen soms voor in de rij bij de kassa?
-
Ouderen vinden dat ze eerder geholpen moeten worden.
- Ouderen dringen voor omdat ze haast hebben.
- Ouderen zien niet goed waar de rij begint. 
- Ouderen hebben geen respect voor anderen

2.     Tussen welke leeftijd voelen ouderen zich het meeste vrij?
-
Tussen 50 en 55 jaar
- Tussen 55 en 60 jaar
- Tussen 60 en 65 jaar
- Tussen 65 en 70 jaar

Geef u kosteloos op voor deze bijeenkomst en wij geven u de antwoorden.