Exclusief toegankelijk Registreer voor toegang tot Zorgvisie.nl Lees meer

Agenda

Inkoop en aanbesteding door gemeenten, module 1: Inkoop- en offertetraject

Arnhem
104 Algemeen

Details evenement

22 mei 2014
09:30 uur
Arnhem
Q-Academy
026-3830565
450,-

Het is belangrijk goed te weten hoe een gemeente de inkoop van zorg en ondersteuning organiseert en op welke wijze u toegang krijgt tot de middelen. Gemeenten hebben de ruimte om het inkoopproces zelf in te richten. Zij kunnen de inkoop zelf regelen of dit verder van de gemeente af organiseren. Voor u zaak om uw aanbod hierop af te stemmen. Vervolgens is het de kunst uw offertes op de juiste tijd, op de juiste manier bij de juiste partij in te dienen.

Aan bod komt:

  • Wat zijn voorbeelden van de verschillende inkoopmodellen voor zorg?
  • Hoe ziet een offertetraject eruit en hoe gaat dit in zijn werk?
  • Waar moet een goede offerte aan voldoen en hoe schrijf je een offerte?
  • Hoe bepaal je de tijdsinvestering en de kosten?
  • Hoe bepaal je je (leverings)voorwaarden?
  • Casus ‘Inkoopdocument’