Exclusief toegankelijk Registreer voor toegang tot Zorgvisie.nl Lees meer

Agenda

Masterclass Het klantgerichte (zorg)merk

Schaal X, Utrecht
89 Algemeen

Details evenement

15 oktober 2015
09:00 uur
Schaal X, Utrecht
Erik Bekkering Klantgerichte Marketing
erik@erikbekkering.nl
06 29585592
299

Door de masterclass Het klantgerichte (zorg)merk te volgen, leert u het volgende:

* welke organisaties succesvol zijn en wat we ervan kunnen leren in de zorg
* waarom de praktijk rond klantgerichte (zorg)merken zo weerbarstig is
* inzicht in uw eigen perceptie als het gaat om klantgericht ondernemen
* hoe u van klant- en patientvriendelijk zijn de vertaling kunt maken naar gastbeleving/dienstbaar zijn
* hoe ‘dienstbaar zijn’ toepasbaar is in de Nederlandse cultuur
* wat de 7 eigenschappen zijn waarmee u het verschil kunt maken
* hoe elke medewerker zich kan aanleren de klant intern en extern centraal te stellen
* dat een cultuurverandering soms gewenst is om betere resultaten te halen
* hoe u concreet de vertaalslag maakt binnen uw eigen organisatie
* waarom blije klanten het verschil kunnen maken tussen winst of verlies
* hoe u de conversie van uw (zorg)merk kunt verbeteren
* hoe u met minder omzet toch de marges kunt vasthouden of zelfs vergroten

Samenvattend: ‘Wees wijs en behandel de patient als een gast'

De trainers hebben op geheel eigen wijze theorie en praktijk bij elkaar gebracht en bieden handvatten, die u de volgende dag al kunt toepassen. Wat kunnen we leren van best practices van andere bedrijven en andere sectoren? En hoe vertalen we dat naar de zorg? Als deelnemer wordt u geprikkeld en gestimuleerd om klantgericht ondernemen daadwerkelijk op de agenda te zetten. Interactie, specifieke voorbeelden en op uw bedrijf toegespitste cases zorgen voor inspiratie en bezieling.