Exclusief toegankelijk Registreer voor toegang tot Zorgvisie.nl Lees meer

Agenda

Zorgmedewerkers als ambassadeur van de organisatie

Oudlaan 4, Utrecht
14 Algemeen

Details evenement

21 november 2017
09:30 uur
Oudlaan 4, Utrecht
Q-Academy
088-1020950
440,-

Wie hebben het meeste contact met ‘klanten’? Wie kunnen het verhaal van de organisatie het best uitdragen? Wie hebben de meeste invloed op de tevredenheid en loyaliteit van klanten? Precies, uw zorgmedewerkers! Zorgmedewerkers zijn het best in staat om uw boodschap en waarden over te brengen in hun contact met zorgvragers, familie, verwijzers en andere stakeholders. Dit geldt niet alleen voor zorgprofessionals, maar ook voor medewerkers die zich bezighouden met zorgadvies en klantenservice. Zij zijn dagelijks met uw merk, producten en klanten bezig. En juist in tijden van toenemende concurrentie, toenemend gebruik van social media en mondigere cliënten kun je hiermee het verschil maken. Hoe versterkt u het ambassadeurschap binnen uw organisatie? Hoe zorgen we dat dit een tweede natuur voor medewerkers wordt? Q-Academy organiseert een inspirerende training voor iedereen die zichzelf en zijn zorgmedewerkers sterker als ambassadeur wil inzetten. Deze praktijkgerichte training combineert theorie met praktijk via presentaties, interactie en opdrachten. Termen als klantgerichtheid, klanttevredenheid, loyaliteit, merkwaarden en kernwaarden worden uitgebreid besproken. U leert hoe u door eenheid in uitstraling, gedrag (verbaal en non-verbaal) en omgangsvormen als een echte ambassadeur van de organisatie op kunt treden, zodat uw organisatie waar kan maken waar zij voor staat en wat zij belooft (en zelfs meer dan dat!). U krijgt handvatten om het ambassadeurschap in te voeren (roadmap). Er is veel gelegenheid om onderling kennis en ervaring uit te wisselen. Wat neemt u mee naar huis? U krijgt praktische inzichten en instrumenten aangereikt waarmee u het ambassadeurschap van medewerkers en uzelf kunt versterken (roadmap). ◦Deelnemers zijn zich ervan bewust dat zij het zichtbare visitekaartje van de organisatie zijn en een grote invloed hebben op de uitstraling (imago) van de organisatie ◦Zij hebben inzicht in hun eigen persoonlijke uitstraling en houding met betrekking tot gedrag en omgangsvormen ◦Zij hebben inzicht in de factoren die het succes van een ambassadeursprogramma bepalen.

Maatwerk: deze training is ook geschikt voor incompany doeleinden. Wij maken het programma op maat naar de situatie in uw organisatie.

Kijk voor meer informatie en inschrijven op: https://www.qacademy.nl/opleidingen/open-trainingen/zorgmedewerkers-als-ambassadeur