Exclusief toegankelijk Registreer voor toegang tot Zorgvisie.nl Lees meer

TSN en Vitras/CMD in de clinch

Thuiszorgorganisatie Vitras/CMD reageert verbolgen op een advertentie van thuiszorgorganisatie Thuiszorg Service Nederland (TSN). De advertentie gaat in op de beslissing van Vitras/CMD om te stoppen met het leveren van de huishoudelijke hulp in de gemeenten Veenendaal, Rhenen, Renswoude en Zeist.
TSN en Vitras/CMD in de clinch

TSN schrijft in de gewraakte advertentie op haar site: “Vitras/CMD heeft weloverwogen het besluit genomen om te stoppen met de huishoudelijke hulp. Wij kunnen ons echter voorstellen dat cliënten en medewerkers door de mededeling van Vitras/CMD ongerust zijn geworden. TSN gaat verder waar Vitras/CMD stopt. TSN biedt thuiszorg in deze gemeenten en blijft dat ook doen.”

Vitras/CMD

De cliëntenraad van Vitras/CMD reageert geschokt over aanpak van TSN. In een persverklaring in reactie op de advertentie staat: “In een advertentie stelt TSN dat Vitras/CMD haar cliënten in de steek laat. Het geeft in onze ogen echter geen pas om over de rug van de cliënten een dergelijke campagne te starten.” (Zorgvisie - Wouter van den Elsen)

Lees ook:

NZa behandelt steunaanvraag Vitras/CMD
Vitras/CMD stopt compleet met huishoudelijke hulp
TSN neemt thuiszorg tanteLouise-Vivensis over
Schoonmaakreus neemt thuiszorg TSN over

Administrator

Gerelateerde tags

8 reacties

  • no-profile-image

    Joost

    Jij hebt echt geen idee hoe de zorg in elkaar steekt he Joke.
    Clientgegevens kunnen never nooit!! worden verkocht. Dan heb je echt alle toezichthouders op je zitten. Over suffertje gesproken.

  • no-profile-image

    Joke

    Vitras heeft besloten om geen huishoudelijke zorg meer te leveren, omdat dit verlies oplevert. Als TSN meent dit wel winstgevend te kunnen doen, dan begrijp ik niet waarom Vitras niet gewoon de klantgegevens aan TSN heeft verkocht. Dat had toch weer een paar leuke grijpstuivers kunnen opleveren en had TSN zich de kosten kunnen besparen voor hun discutabele advertentie in het lokale suffertje.

  • no-profile-image

    Tegen Erwin

    Dit is niet slim inspelen op de behoefte van de client.
    We hebben het over clienten, zwakkere in de samenleving. Geen pak melk dat verkocht moet worden aan de gewone burger.
    Dit is een totaal verkeerde manier van het benaderen van clienten. 9 maanden werken in de zorg..dan loop je 3 jaar en 3 maanden achter op mij.
    Duidelijk dat je het nog niet helemaal door hebt.

  • no-profile-image

    Erwin

    Agressief? Welnee, dit is slim inspelen op de behoefte van clienten. Loop nu 9 maanden in de zorg mee, waarbij ik helaas moet constateren dat bijna iedere verandering als "slecht" wordt ervaren. Jammer, we laten met z'n allen veel kansen liggen.

  • no-profile-image

    Hans

    Als dit agressieve marketing is... stop dan maar met commercie in de zorg.

  • no-profile-image

    Jannus

    We kunnen niet in de keuken van TSN en Vitras kijken.
    Maar zoiets zit TSN niet goed in de markt. Uiteraard is het de beslissing van Vitras geweest om met thuiszorg te stoppen en de gevolgen zullen ze moeten accepteren. Alleen TSN maakt hiermee clienten ongerust. Een uiterst domme zet van TSN

    Groet,

    Gert-Jan

  • no-profile-image

    Broeder

    Eleje thuiszorgorganisatie heeft in haar beleid opgenomen dat ze niet op agressieve wijze marketing voert... Nou TSN hoe moeten we dit opvatten dan?

  • no-profile-image

    Gerard

    Als Vitras er voor kiest om te stoppen heeft dat toch gevolgen voor haar clienten? M.a.w. ze worden in de steek gelaten. Niet zeuren Vitras, dit is het gevolg van jullie eigen beslissing en het gevolg van commercie in de zorgsector. Wen er maar aan.

Of registreer u om te kunnen reageren.

Zorgvisie is een uitgave van Bohn Stafleu van Loghum, onderdeel van Springer Media B.V.
Voorwaarden