Ricoh gaat het nieuwe print- en documentpark van zorginstelling Steinmetz de Compaan inrichten en heeft bovendien de opdracht gekregen om de personeelsdossiers van de zorginstelling te digitaliseren en toegankelijk te maken met ‘Easy Archief’. Het streven is om deze projecten begin 2011 af te ronden.
Steinmetz de Compaan is een instelling voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking en ouderen die wonen en werken op 193 locaties in de provincie Zuid-Holland.
Uniform
De multifunctionals van Ricoh bieden de mogelijkheid om op een uniforme manier te scannen en op te slaan. Hierdoor zijn documenten, zoals personeelsdossiers, makkelijker op te zoeken en te bewerken. Zo kunnen bijvoorbeeld de HR-managers straks op elke pc binnen de organisatie inloggen, werken met hun eigen applicaties en direct toegang krijgen tot de digitale personeelsdossiers. Dit zou het doorvoeren van mutaties in dossiers eenvoudiger en minder tijdrovend moeten maken.
Zesjarig contract
Steinmetz de Compaan denkt met het zesjarige samenwerkingscontract met Ricoh een grote kostenbesparing te realiseren. (ICTzorg – Mario Gibbels / Twitter)
Meer weten? Word nu abonnee van ICTzorg.