Exclusief toegankelijk Registreer voor toegang tot Zorgvisie.nl Lees meer

Soarian gaat vooruit volgens onderzoek KLAS

Soarian, het EPD van Siemens, is volgens een onderzoek van KLAS met negen procent gestegen qua klantvriendelijkheid.
Soarian gaat vooruit volgens onderzoek KLAS

De klanten vinden dat vooral de service en kwaliteit van het EPD van Siemens beter zijn geworden. Ook is Soarian in meer gevallen in gebruik genomen door artsen en verpleegkundigen. Bovendien vinden de klanten dat er een betere koppeling is met het apotheeksysteem van Siemens.

Upgrades

De eerste klanten klaagden over enorme vertragingen, lage kwaliteit code, frustrerende updates. Maar nu zeggen klanten dat de nieuwste upgrades deze problemen oplossen en zien ze Siemens als een goede, attente partner. (ICTzorg – ICTzorg / Twitter)

ICTzorg magazine

Meer weten? Word nu abonnee van ICTzorg.

Lees ook:

Siemens: ‘Soarian staat niet ter discussie’
ChipSoft en Siemens beste EPD's volgens ggz
Siemens: ‘EPD-tegenstanders voeren achterhoedegevecht’

Annelies Vermeulen

Of registreer u om te kunnen reageren.

Zorgvisie is een uitgave van Bohn Stafleu van Loghum, onderdeel van Springer Media B.V.
Voorwaarden