Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

UMC Utrecht start online medewerkersportaal

Annelies Vermeulen
Het UMC Utrecht start het medewerkersportaal ‘MijnUMC’. Het portaal biedt persoonlijke toegang tot informatie en toepassingen.
UMC Utrecht start online medewerkersportaal

Via MijnUMC kunnen medewerkers onder meer hun rooster inzien en informatie beter en sneller vinden. Via de nieuwste versie van Sharepoint kunnen medewerkers makkelijk samenwerken en bestanden uitwisselen. Verder zijn verpleegkundige protocollen altijd up-to-date en zijn ze snel en gemakkelijk in te zien. Medewerkers kunnen ook vanaf huis inloggen op MijnUMC.

Kennis en expertise

Bijzonder aan het portaal is dat medewerkers van het UMC Utrecht zelf kunnen bepalen hoe hun digitale werkomgeving eruitziet. Ze kunnen zogenoemde ‘vitrines’ aanmaken die alleen de informatie en programma’s bevatten die zij zelf nodig hebben. Alle medewerkers hebben daarnaast een persoonlijke pagina waar ze hun kennis en expertise kunnen delen met collega’s. (ICTzorg – ICTzorg / Twitter)

ICTzorg magazine

Meer weten? Word nu abonnee van ICTzorg.

Lees ook:

UMC Utrecht implementeert RES Software op nieuwe Windows 7 omgeving

UMC Utrecht opent internetportaal voor hiv-patiënten

UMC Utrecht opnieuw beste ziekenhuiswebsite

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.