Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

CRM Resultants neemt Microsoft CRM-activiteiten van Ferox Solutions over

Annelies Vermeulen
CRM Resultants gaat alle Microsoft CRM-activiteiten van Ferox Solutions in de thuiszorg overnemen. CRM Resultants neemt zowel de verdere ontwikkeling als de ondersteuning van de huidige gebruikers op zich. Ook zullen de betrokken medewerkers van Ferox overgaan naar CRM Resultants.
CRM Resultants neemt Microsoft CRM-activiteiten van Ferox Solutions over

CRM Resultants is al tien jaar actief op de Microsoft CRM-markt met specifieke oplossingen voor het onderwijs, financiële dienstverleners en media- en entertainmentbedrijven.

Thuiszorg

CRM voor de Thuiszorg is gebouwd op Microsoft CRM en biedt één basis voor het managen van alle cliëntspecifieke informatie. Alle communicatie, documentatie en acties die betrekking hebben op een cliënt zijn overzichtelijk vast te leggen en gecoördineerd uit te voeren. Thuiszorgorganisatie Zuidzorg-Puntextra is de eerste gebruiker van het nieuwe CRM-systeem. (ICTzorg – ICTzorg / Twitter)

ICTzorg magazine

Meer weten? Word nu abonnee van ICTzorg.

Lees ook:

Mahindra en Microsoft werken aan klantdossier voor jeugdzorg

Vlaanderen en Microsoft starten innovatiecentrum e-health

Heliomare kiest voor webspreekuur van Microsoft Office 365

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.