Het systeem zorgt voor een betere doorstroming van patiënten in het ziekenhuis. Ook maakt het prioriteit inzichtelijk. Hierdoor zijn patiënten efficiënter te behandelen wanneer ze in het ziekenhuis arriveren. Het systeem bestaat uit softwaremodules en intuïtieve touchscreens van Cetrea, en een draadloos netwerk met handsets.
Service at Home
Service at Home van Ascom biedt maatwerk op het gebied van alarmering, domotica, veiligheid en telemedicine. Daarnaast ondersteunt het systeem diensten als boodschappenservice, het reserveren van een taxi of het informeren over gearriveerd bezoek. Het beheersysteem C-Center stuurt alle gebeurtenissen binnen Service at Home aan. Het systeem voegt alle handelingen, veranderingen en gebeurtenissen direct toe aan het dossier van de betreffende cliënt. De centrale gegevens zijn, afhankelijk van de bevoegdheden, digitaal beschikbaar voor wijkverpleging, artsen, mantelzorgers, zorgprofessionals, apotheek en familie. Vanaf elke pc, intern of extern, kunnen zij zich aanmelden. Hulpvragen worden ook in detail via berichten en/of spraak doorgezet naar een mobiele handset en kunnen zodoende direct worden afgehandeld. (ICTzorg – ICTzorg / Twitter)
ICTzorg magazine
Meer weten? Word nu abonnee van ICTzorg.
Lees ook:
Ascom en Cetrea introduceren nieuw communicatieconcept
Ascom benoemt Fritz Mumenthaler tot CEO
Zorg Initiatief presenteert automatiseringsoplossing op Zorg & ICT