Ontzorging en klantenbinding

Het Deventer Ziekenhuis levert ook de komende vijf jaar de ict-infrastructuur voor de huisartsen in de regio. 'Hiermee kunnen we efficiënter werken en veel dubbel werk en kosten voorkomen.'

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Technologie in de behandelkamer van de medisch specialist. Foto: Deventer Ziekenhuis

‘Ik houd me liever met patiëntenzorg bezig dan met ict. Er zijn steeds meer apps en ict-koppelingen; die zijn voor een individuele huisarts niet meer bij te houden. Ik zou er niet aan moeten denken mijn ict-infrastructuur zelf te moeten regelen. Natuurlijk hadden we ook voor een commercieel ict-bedrijf kunnen kiezen, maar met het Deventer Ziekenhuis als ict-dienstverlener wordt ons niet het vel over de oren gehaald.’ Aan het woord is Otto Quartero, huisarts te Diepenveen en voorzitter van de Huisartsen Coöperatie Deventer en Omstreken (HCDO). Hij is opgetogen over de nieuwe, vijfjarige overeenkomst tussen de HCDO en het Deventer

0
10

Wilt u onbeperkt toegang tot de Zorgvisie magazine artikelen?

De Zorgvisie magazine artikelen zijn exclusief voor onze Zorgvisie Professional abonnees. Deze abonnees ontvangen 12x per jaar een print exemplaar van Zorgvisie magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Zorgvisie magazine.

Hebt u een Zorgvisie Compact abonnement en wilt u ook alle magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een Zorgvisie Professional abonnement.

Heeft u al een Zorgvisie Professional abonnement? Log dan hier in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.