Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

’s Heeren Loo introduceert WhatsApp klantenservice

De klantenservice van de 's Heeren Loo Zorggroep biedt als eerste binnen de gehandicaptenbranche WhatsApp aan als contactmogelijkheid voor de klantenservice.
app400istock.jpg

De ’s Heeren Loo Zorggroep is de eerste organisatie in de gehandicaptenzorg die WhatsApp op deze schaal, landelijk beschikbaar maakt als contactkanaal. ‘Het past in onze visie over gastvrijheid en ons social-media-beleid’, zegt Kees Erends, lid van de raad van bestuur van de ’s Heeren Loo Zorggroep. ‘Grote zorgorganisaties kunnen soms log en afstandelijk overkomen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. WhatsApp is laagdrempelig en wij vinden dat we, op alle kanalen die mensen willen gebruiken, aanwezig moeten zijn. Daarom kun je ons bijvoorbeeld ook bereiken via Twitter, Facebook, Instagram en natuurlijk ook mailen of bellen.’

Facebook of Twitter
De ’s Heeren Loo Zorggroep is dagelijks van 8.00 – 20.00 uur bereikbaar op WhatsApp door 06 – 83 36 20 29 aan je contacten toe te voegen en een appje te sturen.’Nu de zorg zich ook steeds meer verplaatst naar de online leefwereld is het goed dat cliënten hun vragen niet meer lukraak op Facebook of Twitter hoeven plaatsen maar direct en persoonlijk contact krijgen met de organisatie’, zegt begeleider Hessel Rienstra van ’s Heeren Loo: ‘WhatsApp gaat absoluut bijdragen aan goede en snellere hulpverlening; zeker omdat binnenkomende berichten direct bij de juiste mensen in de regio terechtkomen zodat de zorg dichtbij blijft.’

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.