Home | Programma | Sprekers | Voor wie? | Locatie | Inschrijven


Masterclass Patiëntgerichte zorg

Iedereen heeft het erover. Sommige organisaties doen het al, sommigen zeggen dat ze het doen en de meeste organisaties denken dat ze het doen, de patiënt centraal stellen en patiëntgerichte zorg bieden.

Maar wat het nou precies is, welke veranderingen in handelen én denken daarvoor nodig zijn en of het eigenlijk wel mogelijk is? Op die vraag blijven de meeste organisaties het antwoord schuldig…

De zorg kan op dit gebied veel leren van de hotelbranche. Door een unieke samenwerking tussen Zorgvisie, Nyenrode business Universiteit en Hotel Management School Maastricht bieden wij u de mogelijkheid om ‘de patiënt centraal stellen’ in praktijk te brengen. Hoe kunt u zich als zorgprofessional inleven in de wensen en behoeften van de klant, uw patiënt? Waarom is dit zo belangrijk? En hoe kunt u nóg servicegerichter en klantvriendelijker worden en zorgen voor een zo prettig mogelijk verblijf voor uw patiënt in uw zorginstelling?

  • U ontvangt nieuwe inzichten die u een andere kijk op zorg in het algemeen en soms ook specifiek op uw eigen organisatie geven.
  • U ontdekt waar de touchpoints in uw organisatie liggen en wat deze ‘momenten van de waarheid’ betekenen in de ogen van uw patiënt of cliënt.
  • U ontwikkelt een eigentijdse visie op patiëntgerichte zorg, specifiek toegepast op uw eigen organisatie, waarbij u direct inzicht heeft in wat deze visie voor de organisatie van de zorg betekent.

Wilt u zich inleven in uw patiënt? Wilt u uw communicatieve vaardigheden naar uw patiënt ontwikkelen? Wilt u voelen wat een andere aanpak met uw patiënt doet? Schrijf u dan nu in voor de Masterclass Patiëntgerichte zorg.

Meld u hier aan!