Home FAQ

FAQ

Heeft u een vraag over Zorgvisie.nl, uw Zorgvisie-profiel, abonnement of een Zorgvisie congres? Op onze FAQ pagina vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen.

Online

Kwaliteitsjournalistiek zoals u van Zorgvisie gewend bent kost tijd en geld. Daarom is de toegang tot bepaalde artikelen enkel voor abonnees beschikbaar. Deze artikelen worden aangeduid met Premium. Wilt u ook onbeperkt toegang tot Zorgvisie.nl? Dat kan door aan abonnement af te sluiten.

De artikelen die onder Magazine staan zijn exclusief voor onze Zorgvisie Professional abonnees. Deze abonnees krijgen 12x per jaar een print exemplaar van Zorgvisie en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website alsmede tot het digitale archief van de printexemplaren van Zorgvisie. Wilt u oversluiten? Dat kan door contact op te nemen met onze klantenservice.

Als u wilt reageren op artikelen en berichten wilt opslaan heeft u Zorgvisie-profiel nodig. Heeft u nog geen account? Hier kunt u gemakkelijk een Zorgvisie-profiel aanmaken.

Heeft u al een Zorgvisie-profiel maar nog geen abonnement, dan kunt u dit online afsluiten. Let er tijdens het aanschaffen wel op dat u in het bestelproces het e-mailadres gebruikt van uw Zorgvisie-profiel.

Heeft u al een betaald Zorgvisie abonnement maar geen Zorgvisie-profiel? Maak dan hier gemakkelijk een Zorgvisie-profiel aan. Let op! Gebruik het e-mailadres waarmee u uw abonnement hebt aangeschaft. Aan dit e-mailadres is de onbeperkte toegang tot Zorgvisie.nl gekoppeld. Wilt u liever een ander e-mailadres gebruiken? Neem dan contact op met onze klantenservice via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.00).

Moet u steeds opnieuw inloggen op Zorgvisie.nl? Dit kan te maken hebben met verkeerde informatie die is opgeslagen in de cookies van uw apparaat en browser. Wij raden u aan om eenmalig de cookies van de browser te verwijderen en opnieuw in te loggen.

U kunt via deze pagina een nieuw wachtwoord opvragen. U krijgt dan, na het invullen van uw e-mailadres, een link gemaild. Met behulp van deze link kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen.

Proefmaand

Met de Zorgvisie proefmaand krijgt u een maand lang gratis toegang tot alle informatie en artikelen op Zorgvisie.nl. De proefmaand stopt vanzelf, u zit dus nergens aan vast.

Als u tevreden bent met Zorgvisie.nl en de onbeperkte toegang wilt behouden dan kunt u dat doen door een abonnement af te sluiten.

Abonnement

U kunt de verschillende abonnementsvormen hier vinden en met elkaar vergelijken. Als u het gewenste abonnement hebt gevonden gaat u via de button naar de webshop van Bohn Stafleu van Loghum (BSL.nl/shop). In de webshop van onze uitgever kunt u gemakkelijk uw Zorgvisie abonnement naar keuze afsluiten.

Dit klopt. Wanneer u een abonnement af wil sluiten op Zorgvisie Compact, Zorgvisie ict of Zorgvisie Professional komt u op de webshop van Bohn Stafleu van Loghum terecht. BSL of voluit Bohn Stafleu van Loghum is de uitgeverij achter Zorgvisie.

Uw abonnement gaat direct in. Na bestelling van uw Zorgvisie abonnement ontvangt u per e-mail instructies voor het aanmaken van een persoonlijk account. Heeft u gekozen voor een Zorgvisie Professional of Zorgvisie ict abonnement? Dan ontvangt u het eerstvolgende nummer.

Abonnementen kunnen op elk gewenst moment ingaan. Na het eerste loopjaar wordt een abonnement automatisch verlengd, tenzij twee maanden voor de vervaldatum is opgezegd via het daarvoor bestemde formulier. Als vakuitgave hanteren wij de opzegregels uit het verbintenissenrecht. Wij gaan er van uit dat je het abonnement uit hoofde van uw beroep afsluit.

Bent u Zorgvisie Professional of Zorgvisie ict abonnee? En heeft u uw laatste editie niet ontvangen? Dit kun je doorgeven door dit formulier in te vullen.

U ontvangt de niet bezorgde editie binnen vijf werkdagen. Heeft u een eerdere (oudere) editie van Zorgvisie niet ontvangen? Geef dit dan telefonisch aan ons door via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.00).

Controleer eerst of u nog bent ingelogd. In sommige situaties is het nodig om opnieuw in te loggen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het klantnummer kunt u bovenaan uw factuur vinden en boven uw naam op de adresdrager die bij uw tijdschrift zit.

Als u wilt overstappen op een goedkoper abonnement, is dit mogelijk aan het einde van uw huidige abonnementsperiode.

Overstappen naar een duurder abonnement is op ieder gewenst moment mogelijk. Om uw abonnement te wijzigen kunt u hier contact opnemen met onze klantenservice.

We hopen natuurlijk dat we u met Zorgvisie lang mogen blijven ondersteunen in uw werk en dat u het ons laat weten als u verbeterpunten voor Zorgvisie ziet.

Wilt u toch opzeggen? Dat kan 2 maanden voor het einde van uw abonnementsperiode via dit formulier.
U kunt helaas niet telefonisch opzeggen.

Financieel

Wil u een Zorgvisie abonnement afsluiten? In de BSL shop kunt u uw abonnement betalen per factuur of acceptgiro.

U kunt bij een bestelling van abonnementen, zoals Zorgvisie, of bij een zakelijke bestelling op factuur kopen. De factuur ontvangt u apart en is afkomstig van Springer Media B.V.. Bij betaling vragen we u om het factuurnummer en uw klantnummer te vermelden. U kunt deze gegevens op uw factuur vinden.

Het rekeningnummer van Zorgvisie voor handmatige betalingen is ons Duitse rekeningnummer van Springer Media B.V. Onze bankgegevens zijn:

Deutsche Bank AG, Berlin
Unter den Linden 13-15
10117 Berlin
Germany

IBAN: DE76 1007 0000 0034 8565 00
BIC: DEUTDEBB
Account Holder: Springer Media B.V.

Vermeld bij uw betaling altijd uw factuurnummer en klantnummer.

Aangezien dit een buitenlands bankrekeningnummer is, moet u bij het overmaken kiezen voor ‘buitenlandbetalingen’. Als uw rekening niet geschikt is om een overboeking naar het buitenland te kunnen doen, dan kunt u ook het onderstaande Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken.

Deutsche Bank AG, Amsterdam
De Entree 99 – 197
1101 HE Amsterdam

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50
BIC: DEUTNL2A
Op naam van: Springer Media B.V.

Ja, dat klopt. De financiële administratie van Zorgvisie wordt uitgevoerd door Springer Media B.V.. Wij zijn onderdeel van de internationale westenschappelijke uitgeverij Springer Nature, dat is gevestigd in Duitsland en bankiert bij de Deutsche Bank AG, Berlin.

Is uw rekening niet geschikt voor een overboeking naar een buitenlands rekeningnummer? Dan kunt u ons Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken:

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50. Op naam van: Springer Media B.V.

Vermeld bij uw betaling altijd uw factuurnummer en klantnummer.

Congressen

Ja, indien het congres nog niet volgeboekt is, is het mogelijk om uzelf op de dag zelf nog te registeren bij de registratiebalie.

Ja, het is mogelijk om uw inschrijving op een andere naam te laten zetten. Stuur hiervoor een e-mail met de gegevens van de persoon die uw inschrijving gaat overnemen (in ieder geval naam en e-mailadres) naar aanmelder@bsl.nl.

Bij verhindering kunt u altijd een vervanger van uw inschrijving gebruik laten maken. Wilt u hier geen gebruik van maken dan kunt u uw inschrijving annuleren.

Uw inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren (post/e-mail). Annuleert u tot vier weken voor aanvang van het event, dan brengen wij € 50 p.p. (incl. btw) aan administratiekosten in rekening.

Bij een meerdaagse masterclass of congressen met een deelnameprijs vanaf € 750 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 250 p.p. (incl. btw). Bij een masterclass of congres met een deelnameprijs van minder dan € 100 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 35 p.p. (incl. btw).

Meldt u zich binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen.

Het is mogelijk te wisselen van workshop indien de workshop van uw keuze nog niet vol zit. Stuur dan een e-mail met uw nieuwe keuze naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, wanneer u de juiste gegevens aan ons heeft verstrekt, verwerken wij uw accreditatiepunten binnen zes weken na aanvang van het congres.

Wilt u alsnog in aanmerking komen voor accreditatiepunten stuur dan een e-mail met uw BIG- of relatienummer naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, na afloop van het congres worden de presentaties online beschikbaar gesteld mits de spreker hier toestemming voor geeft. De link naar de presentaties ontvangt u, samen met de evaluatie, één dag na het congres per e-mail.

Indien u allergisch bent voor bepaalde ingrediënten of voedingsmiddelen, horen wij dit graag uiterlijk twee dagen voor de bijeenkomst. U kunt contact opnemen met onze klantenservice om uw dieetwensen door te geven.

Onze congressen vinden plaatst op verschillende congreslocaties. Meestal zijn deze locaties goed bereikbaar voor rolstoelgangers en voorzien van liften en invalidentoiletten. Als u twijfelt of vragen heeft kunt u kunt contact opnemen met onze klantenservice.

Op sommige congressen wordt er gefotografeerd en gefilmd. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik en ter promotie van volgende events. Wilt u niet op de foto of video komen, laat het ons dan bij de registratiebalie weten.

Is uw vraag niet beantwoord?

Is uw vraag niet beantwoord? U kunt nog meer vragen vinden op de website van onze klantenservice. Vindt u daar ook niet uw antwoord? Of komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via e-mail of bel ons: 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.00).