Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Bernard Drion treedt terug uit directie Hospitality Group BV

Bernard Drion gaat zich, na een lange carrière als adviseur en directeur van verschillende adviesorganisaties, geheel toeleggen op kennisontwikkeling en innovatie van facility management in zijn functie als lector facility management aan NHTV te Breda.
Bernard Drion treedt terug uit directie Hospitality Group BV

Sinds 2005 was Bernard verbonden aan Hospitality Group als directeur innovatie. Zijn taken worden overgenomen door Inge de Bekker en Dick Leijen. Bernard blijft als associate partner verbonden aan Hospitality Group.

Drijvende kracht

‘Bernard was de afgelopen jaren de drijvende kracht achter een aantal betekenisvolle innovaties in ons vakgebied, spreker op vele podia in binnen- en buitenland en auteur van vele werken. Wij hebben Bernard’s wens gehonoreerd om zich geheel te kunnen richten op zijn passie voor kennis en innovatie. In zijn rol als lector facility management aan NHTV stimuleert hij de samenwerking en kennisoverdracht tussen onderwijs, studenten en het werkveld; en dat is wat hem in deze fase van zijn leven drijft. Wij zijn verheugd dat wij Bernard hebben kunnen behouden voor het bureau in de rol van associate partner. Vanuit die positie blijft hij ons adviseren over de ontwikkeling van de FM Configurator®, een belangrijke tool voor het ontwerpen, specificeren en beheren van facilitaire dienstverlening en geesteskind van Bernard’, zegt Henk Visser, managing director van Hospitality Group. De directietaken van Bernard worden overgenomen door Inge de Bekker (Business Development) en Dick Leijen (Innovatie en kennisontwikkeling).

Bureau

Hospitality Group BV is het adviesbureau voor ondersteunende bedrijfsvoering zoals hospitality, facility management, inkoop en huisvesting. Met haar werkmaatschappijen Hospitality Consultants, Hospitality Interim & Search, Hospitality Design, Hospitality Bloom en Hospitality Lab realiseren circa 90 adviseurs en interim-managers zo’n 300 projecten per jaar. Zij werken aan vraagstukken zoals voorzieningenprogramma’s, organisatieontwerp, organisatie-ontwikkeling, make-or-buy analyses, aanbestedingen, performance & contractmanagement en ontwikkeling en (her)inrichting van (multifunctionele) accommodaties.

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.