In de praktijk

Hoe is het om van zorgverlener 'opeens' patiënt te zijn? Hoe ervaar je de zorg als je 'aan de andere kant' zit? Laurens de Vries, bestuurder van Viattence, doet zijn verhaal.

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Laurent de Vries: 'We zijn gestopt met de traditionele kwaliteitskeurmerken die in mijn ogen geen betekenis hebben'
Laurent de Vries: 'We zijn gestopt met de traditionele kwaliteitskeurmerken die in mijn ogen geen betekenis hebben'
Premium

Een jaar geleden werkte het

Premium

Wilt u onbeperkt toegang tot de Zorgvisie magazine artikelen?

De Zorgvisie magazine artikelen zijn exclusief voor onze Zorgvisie Professional abonnees. Deze abonnees ontvangen 12x per jaar een print exemplaar van Zorgvisie magazine en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website, inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Zorgvisie magazine.

Hebt u een Zorgvisie Compact abonnement en wilt u ook alle magazine artikelen lezen? Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een Zorgvisie Professional abonnement.

Heeft u al een Zorgvisie Professional abonnement? Log dan hier in

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.