Exclusief toegankelijk Registreer voor toegang tot Zorgvisie.nl Lees meer

Brijder Verslavingszorg wint NIMA Marketing Gezondheidszorgprijs

Op het NIMA Jaarcongres Marketing in de Zorg heeft Brijder Verslavingszorg de NIMA Marketing Gezondheidszorgprijs gewonnen. Organisaties die een inspiratie zijn voor anderen en een stimulans geven aan het vakgebied maken kans op deze prijs.

Brijder werd door zowel de jury als het publiek gekozen tot het zorgbedrijf dat het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing. “Een prachtige waardering voor het harde werk dat het team de afgelopen jaren heeft geleverd”, stelt Brijder.

Juryrapport

De jury aan het woord: “Brijder verslavingszorg heeft een nieuwe markt en doelgroep aangeboord met nieuwe marketingtechnieken, namelijk internet. Deze tool is bewust gekozen en afgestemd om de doelgroep die ze wilden bereiken. Resultaat is marktleiderschap in korte tijd. Knap!”
“Innovatie is een pluspunt van deze casus”, stelt de jury. “Maar zeker ook de bewuste manier van aansluiten op de doelgroep en de inzet van de specifieke marketingmiddelen (free publicity en internetmarketing). De effectmeting op de klanten laat zien dat Brijder welbewust de juiste marketingkeuzes maakt.” De andere twee finalisten waren St. Anna zorggroep en V&VN. (ICTzorg)

Mario Gibbels

Gerelateerde tags

Of registreer u om te kunnen reageren.

Zorgvisie is een uitgave van Bohn Stafleu van Loghum, onderdeel van Springer Media B.V.
Voorwaarden