Zorgpersoneel in de care besteedt gemiddeld 25 procent van de werktijd aan papierwerk. Zelf vinden medewerkers in de uitvoering 15 procent acceptabel. Dat blijkt uit een enquête van Berenschot onder 2200 medewerkers in de care.
PremiumHet onderzoek van Berenschot richt
Ook Novire pleegt innovatie door het kernproces opnieuw vanuit de klant op te bouwen en die op praktische wijze te bundelen in een leer- en werkomgeving, die verbindend werkt met andere systemen (ECD) en of inzetbaar is als totaaloplossing.
Als kenniscentrum haalt Novire veel dubbelingen weg, en laat administratie zoveel mogelijk wegvallen tegen methodisch werken.
Het afnemen en de op maat inrichting van de flexibele leer- en werkomgeving neemt een enorme vlucht bij zowel zorg- welzijns- en onderwijsinstellingen (waaronder de ROC's).
Studenten niveau 3 en 4 hebben in ieder geval geen enkele moeite met de ICT!
Wij zien dat care-organisaties zich toenemend richten op het vereenvoudigen van processen en administratieve lasten, met als vertrekpunt: client centraal/gericht. Deze presentatie geeft recente voorbeelden: https://www.slideshare.net/HansterBrake/unit4-healthcare-10-zorgorganisaties-aan-het-woord?from_m_app=ios. Of zoek binnen slideshare met "unit4".