Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties1

Award voor schoonmaakdienst Sint-Maartenskliniek

De eigen schoonmaakdienst van de Sint-Maartenskliniek in Nijmegen heeft woensdag The Golden Service Award gekregen in de categorie ziekenhuizen.
Award voor schoonmaakdienst Sint-Maartenskliniek

De Sint-Maartenskliniek werd gekozen als schoonste ziekenhuis. Volgens de jury is het ziekenhuis een locatie waarbij theorie en praktijk bij elkaar zijn gekomen, op elkaar zijn afgestemd en daarna zijn aangevuld met (praktische) ideeën. “Het geheel heeft, in samenspraak met de diverse afdelingshoofden, geleid tot een permanent ontwikkelende kwaliteitsorganisatie binnen het vakgebied. Dit komt dan ook tot uiting in het resultaat.”

Schoonmaakster van het Jaar 2010

Naast de award voor beste schoonmaakdienst werd ook een award voor Schoonmaakster van het Jaar uitgereikt. Deze prijs werd uitgereikt aan de Amstelveense Nurten Coskun die namens schoonmaakorganisatie Asito werkzaam is bij zorgcentrum Beth Shalom in Amsterdam. “Nurten wordt door bewoners en medewerkers enorm gewaardeerd. Ze weet binnen het kader van haar taak creatief om te gaan met het programma. Ze doet gewoon wat gedaan moet worden en is nooit te beroerd iets extra’s te doen”, aldus de jury.

The Golden Service Awards

The Golden Service Awards bekronen opmerkelijke prestaties in de schoonmaakbranche en willen een bijdrage leveren aan het kwaliteitsbewustzijn binnen en het imago van de branche. The Golden Service Awards zijn voor het eerst uitgereikt in Engeland in 1990. In Nederland en België is de wedstrijd voor het eerst georganiseerd in 2002. (Zorgvisie – Mark van Dorresteijn)

Lees ook:

Bah, wat vies

Wie wordt de nieuwe Zorgmanager van het Jaar?

‘Ziekenhuizen zijn niet schoon’

Prinsenhof wint Best Practice Award

Zorgvisie magazine

Interesse in meer achtergronden? Word nu abonnee van Zorgvisie.

1 REACTIE

  1. Van Harte Gefeliciteerd met jullie Award voor Schoonmaakster van het Jaar 2009. Als ZorgInstelling vind ik dat een “Hot Item “. Je ziet in de Zorg, dat steeds meer ZorgInstellingen gaan bezuinigen op het onderhoud, wat ten koste gaat van de Kwaliteit , wat veel ZorgInstelinngen ” HOOG” in het vaandel hebben staan , maar wat ze niet waar kunnen maken. Ga door met de Awards en Veel Succes.

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.