Bruggen slaan tussen zorg en bedrijfsleven

De zorg kan leren van het bedrijfsleven. Wel is enige zorgvuldigheid geboden.
Bruggen slaan tussen zorg en bedrijfsleven

Mocht je weinig vrienden hebben dan is LinkedIn een uitkomst. Zelf word ik de laatste tijd opvallend vaak uitgenodigd door mensen die gespecialiseerd zijn in marketing of nieuwe verdienmodellen. Hoewel ik deze woorden tegenwoordig ook regelmatig in de mond neem, leg ik toch niet makkelijk contact. Niet omdat wij niet kunnen leren van het bedrijfsleven, integendeel. Mijn voorzichtigheid heeft te maken met ervaringen in het verleden. Ervaringen waarin de taal van het bedrijfsleven onvoldoende werd verbonden met de eigen aard van onze dienstverlening. Waarin we over producten en kwaliteitssystemen gingen spreken, terwijl het om mensen ging. Zelf ben ik daar

2
29

Wilt u dit premium artikel verder lezen?

Sluit eenvoudig een gratis proefmaand af of neem een abonnement om dit artikel en alle andere premium berichten onbeperkt te lezen.

Bent u al abonnee? Log dan in en lees verder.