Doctolib richt pijlen op Nederlandse markt

De Franse marktleider in het maken van online medische afspraken wil na een mega-investering de Nederlandse markt betreden. Dat laat Julien Meraud, chief marketing officer bij Doctolib aan Zorgvisie weten.

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Doctolib richt pijlen op Nederlandse markt
Foto: iStock

Doctolib is een Franse start-up die zich richt op het maken van online afspraken in de zorg. Inmiddels hebben ruim 5000 artsen, waaronder huisartsen, tandartsen, chirurgen, kinderartsen, KNO-artsen en oogartsen zich aangesloten bij het netwerk. Ook heeft Doctolib bureaus in vijftien grote steden. De dienst is beschikbaar in meer dan honderd zorginstellingen en de website trekt zo’n 2 miljoen bezoekers per maand. Het bedrijf startte twee jaar geleden en heeft inmiddels 120 medewerkers. Komende jaar willen zij het personeelsbestand verdubbelen.

Investering

Om de dienst nog steviger te positioneren in Frankrijk en uit te breiden naar Europese landen, zocht Doctolib investeerders.

0
120

Wilt u dit premium artikel verder lezen?

Sluit eenvoudig een gratis proefmaand af of neem een abonnement. Al voor de prijs van 1 kop koffie per week (2,50 euro) kunt u onze premiumartikelen lezen.

Bent u al abonnee? Log dan in en lees verder.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.