iSOFT MicroHIS-gebruikers tevreden

Huisartsen die gebruikmaken van MicroHIS van iSoft zijn daar zeer tevreden over. Dat meldt iSoft naar aanleiding van een klantenenquête. Ruim 600 gebruikers zijn ondervraagd. Via dit onderzoek wilde iSOFT onderzoeken hoe tevreden gebruikers zijn over de services, consultancy, oplossingen en andere factoren als communicatie en loyaliteit van de klanten.
iSOFT MicroHIS-gebruikers tevreden

In de ziekenhuizen wordt vooral de vriendelijkheid en de deskundigheid van de iSOFT-medewerkers gezien als de belangrijkste bronnen voor de klanttevredenheid. De enquête heeft volgens iSoft ook tekortkomingen onthuld. Om welke tekortkomingen het gaat laat het bedrijf niet weten. Wel wil het management hier iets aan gaan doen. (ICTzorg – ICTzorg / Twitter)

ICTzorg magazine

Meer weten? Word nu abonnee van ICTzorg.

Lees ook:

Directeur iSoft: ‘We hadden eerder moeten ingrijpen’

Directeur iSoft stapt op

Britse vrouwenkliniek stapt over op Lorenzo

1 REACTIE

  1. onze praktijk is zo’n MicroHis gebruiker en het zou ISoft sieren deze enquete op dit moment te herhalen; daar waar MicroHis 8 een, weliswaar verouderd, goed werkbaar programma was, is MicroHis 10 (de nieuwste versie) een regelrechte ramp! naar schatting (afhankelijk van de gestarte applicatie) 2 tot 30 maal zo traag! absoluut onwerkbaar. de helpdesk is chronisch onderbemand en derhalve onbereikbaar (na meer dan drie kwartier 6 wachtenden voor me te hebben gehad heb ik vanmiddag ontmoedigd de verbinding verbroken) en reageerd ook niet op de door mij al drie dagen geleden verzonden E-mail.
    Onze assistente eist op hoge toon dat wij actie ondernemen, ons computersysteem is echter volledig up to date en amper te upgraden.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.