Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties1

Rapport: ‘Pgb-cliënten tevreden, maar organisatie complex’

Laura van Elst
Redacteur Zorgvisie, Skipr en Qruxx.
Zorgkantoren scoren ruim voldoende op de pgb-dienstverlening. Dat blijkt uit een onderzoek dat in opdracht van Zorgverzekeraars Nederland is uitgevoerd. Ondanks de tevredenheid valt er wel een verbeterslag te maken in telefonische wachttijden, de behandel- en beoordelingstijd, het aanstellen van een vast aanspreekpunt en de samenwerking tussen het zorgkantoor en de SVB.
pgb, zorgkantoor,
RAPPORT

Begin 2020 hadden 44.670 cliënten

Premium

Wilt u dit rapport lezen?

Onze rapportendatabank is alleen beschikbaar voor Zorgvisie compleet-abonnees. Met een Zorgvisie compact (online) of een proefabonnement is de databank niet beschikbaar. Bij uw compleet abonnement krijgt u:


  • Toegang tot alle artikelen
  • Elke maand een Zorgvisie of Zorgvisie tech magazine
  • Toegang tot de 100+ rapporten uit de rapportendatabank

Al abonnee? Log dan in

1 REACTIE

  1. Door Fraude Plegers bij 2 Zorgvedrzekerings Maatschappijen tnv VGZ Eindhoven en Anderzorg Enschede te hebben toegelaten, zijn er een stel vervalst aangemeld, door een medewerkert van een Zorg Instelling in Arnhem. Waar de zelfde medewerkert zelfs nog WMO en PGB Fraude weet te plegen.
    Mooier nog de medewerker negeerd alle 30 boeken van de Nederlandse Grondwet.
    Waar de Arnhemse Burgers worden bestolen en op hun persoonsgegevens vervalst met mede weten van de Wijkteams Arnhem

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.