Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Rapport: ‘Pgb-cliënten tevreden, maar organisatie complex’

Laura van Elst
Redacteur Zorgvisie, Skipr en Qruxx.
Zorgkantoren scoren ruim voldoende op de pgb-dienstverlening. Dat blijkt uit een onderzoek dat in opdracht van Zorgverzekeraars Nederland is uitgevoerd. Ondanks de tevredenheid valt er wel een verbeterslag te maken in telefonische wachttijden, de behandel- en beoordelingstijd, het aanstellen van een vast aanspreekpunt en de samenwerking tussen het zorgkantoor en de SVB.
pgb, zorgkantoor,
RAPPORT

Begin 2020 hadden 44.670 cliënten

Premium

Wilt u dit rapport lezen?

Onze rapportendatabank is alleen beschikbaar voor Zorgvisie compleet-abonnees. Met een Zorgvisie compact (online) of een proefabonnement is de databank niet beschikbaar. Bij uw compleet abonnement krijgt u:


  • Toegang tot alle artikelen
  • Elke maand een Zorgvisie of Zorgvisie tech magazine
  • Toegang tot de 100+ rapporten uit de rapportendatabank

Al abonnee? Log dan in

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.