Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties1

Rapport: ‘Pgb-cliënten tevreden, maar organisatie complex’

Redacteur Zorgvisie en Skipr.
Zorgkantoren scoren ruim voldoende op de pgb-dienstverlening. Dat blijkt uit een onderzoek dat in opdracht van Zorgverzekeraars Nederland is uitgevoerd. Ondanks de tevredenheid valt er wel een verbeterslag te maken in telefonische wachttijden, de behandel- en beoordelingstijd, het aanstellen van een vast aanspreekpunt en de samenwerking tussen het zorgkantoor en de SVB.
pgb, zorgkantoor,

Begin 2020 hadden 44.670 cliënten in

Premium

Wilt u dit rapport lezen?


    Al abonnee? Log dan in

    1 REACTIE

    1. Door Fraude Plegers bij 2 Zorgvedrzekerings Maatschappijen tnv VGZ Eindhoven en Anderzorg Enschede te hebben toegelaten, zijn er een stel vervalst aangemeld, door een medewerkert van een Zorg Instelling in Arnhem. Waar de zelfde medewerkert zelfs nog WMO en PGB Fraude weet te plegen.
      Mooier nog de medewerker negeerd alle 30 boeken van de Nederlandse Grondwet.
      Waar de Arnhemse Burgers worden bestolen en op hun persoonsgegevens vervalst met mede weten van de Wijkteams Arnhem

    Geef uw reactie

    Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.