Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties4

UMC Utrecht werft personeel met ‘het witte stemmetje’

Mark van Dorresteijn
Veel Nederlanders willen best een overstap naar de gezondheidszorg maken. Maar waar te beginnen en in welke functie? Het UMC Utrecht heeft voor dit soort twijfelaars een campagne rondom een bijzondere carrière-overstapservice gelanceerd: Het witte stemmetje.
UMC Utrecht werft personeel met ‘het witte stemmetje’
Registreren

4 REACTIES

  1. Lees alle reacties
  2. @Filia Kramp: Dat is maar één mening. Een andere mening: ‘Slim’ als kwalificatie gebruiken in marketing is hopeloos ouderwets en achterhaald en kan bovendien aanstootgevend zijn (want wie er niet naar luistert is dom???). ‘Wit’ in deze context is juist zeer slim gekozen en kan allerlei sentiment oproepen: wit=de witte jas (=zorg), wit=nieuwe start (=leeg blad), wit=onbesmet (=neutraal stemmetje). Op deze manier nadenken over het bereiken van een andere doelgroep getuigt mijns inziens juist van strategisch nadenken over HRM. Maar ja…ook dit is maar één mening 🙂

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.