Exclusief toegankelijk Registreer voor toegang tot Zorgvisie.nl Lees meer

St Radboud onderzoekt Gezondheid 2.0

UMC St Radboud wil achterhalen wat men denkt als het gaat over Gezondheid 2.0. Wat is het volgens u? Het umc, en zorg 2.0-ambassadeur Lucien Engelen in het bijzonder, roepen lezers op om een enquête in te vullen.
St Radboud onderzoekt Gezondheid 2.0

De man achter deze enquête is Lucien Engelen, expert als het gaat om de rol van internet in de zorg, is verbonden aan het UMC St. Radboud, waar hij werkt als hoofd van de Acute Zorgregio Oost. Daarnaast adviseert hij de raad van bestuur op het vlak van veranderingen in de gezondheidszorg als het gaat over de rol van internet bij het vergroten van de participatie van de patiënten en hun mantelzorg in hun eigen ziekteproces, ofwel zorg 2.0. Engelen twittert ook over zorg 2.0.

Wilt u ook de enquête invullen?

Hier kunt u de enquête van het UMC St Radboud over Gezondheid 2.0 vinden.

(ICTzorg – ICTzorg / Twitter)

Mario Gibbels

3 reacties

  • no-profile-image

    John Kleijn

    Laat dit ziekenhuis eens eerst zijn aandacht richten op hun eigen ziekenhuis die disfunctioneert als het aankomt op de kwaliteit zorg. Alleen al een aantal afdelingen zijn hier dicht gegaan van dit top ziekenhuis die deze informatie bedekt houd. Hierdoor worden rechten van patiënten onthouden en inmiddels hebben velen hierdoor schade opgelopen. Kijk eens over de info op www.dimitri.nu, en schrik niet.

  • no-profile-image

    Lucien Engelen

    @onno : En nu stellen wij onder andere de vraag : welke elementen moeten onderdeel uit maken van een DEFINITIE van Health 2.0 ;-)

  • no-profile-image

    Onno van Rijen

    Grappig. Deze vraag hebben wij een jaar geleden ook gesteld in een onderzoek dat door Flycatcher is uitgevoerd. De eerste vraag was: weet u wat Gezondheid 2.0 is?
    20% zegt het te weten.
    De tweede vraag was: Wat is het volgens u.

    Groeten,
    Onno

Of registreer u om te kunnen reageren.

Zorgvisie is een uitgave van Bohn Stafleu van Loghum, onderdeel van Springer Media B.V.
Voorwaarden