De eerste fase van het project staat bij Martini Ziekenhuis in het teken van helpdesk delegatie. Dit onderdeel van UMRA geeft de mogelijkheid om eenvoudig en veilig via een webformulier bestaande user beheertaken gedelegeerd uit te laten uitvoeren door de helpdesk. In de tweede fase wordt user provisioning vanuit het personeelsysteem AFAS gerealiseerd. UMRA verzorgt daarbij een koppeling tussen AFAS en de active directory voor (auto) provisioning. Vervolgens worden ook role based access control (RBAC) en workflow management toegevoegd aan het identity management project. Hiermee kan het Martini Ziekenhuis op eenvoudige wijze respectievelijk autorisaties instellen en eindgebruikers zelf resources laten aanvragen. (ICTzorg – ICTzorg / Twitter)
ICTzorg magazine
Meer weten? Word nu abonnee van ICTzorg.
Lees ook:
Martini Ziekenhuis opent Twitterkliniek
Sitebezoekers Martini Ziekenhuis denken mee met internetstrategie
Tools4ever helpt Zuwe Hofpoort Ziekenhuis bij NEN-audit