Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Norovirus duikt opnieuw op in Rijnstate

Bart Kiers is senior redacteur bij Zorgvisie en Skipr. Hij heeft geschiedenis gestudeerd in Amsterdam. Bart schrijft over de ggz, ziekenhuizen, medisch specialisten, ouderenzorg en wijkverpleging en doet af en toe onderzoeksjournalistiek.
De afdeling geriatrie van het Rijnstate Ziekenhuis in Arnhem is voor de tweede maal dit jaar besmet geraakt met het norovirus, dat hevige buikkramp veroorzaakt. De afdeling is tijdelijk gesloten.

Dat heeft een woordvoerster van het

Registreren

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.