Naast dossiervoering, ondersteuning van medicatiegerelateerde handelingen, zorgportaalfuncties en facturatieoplossingen, biedt ChipSoft ondersteuning voor specifiek academische doeleinden en trajecten.
Alle planningen gehaald
Het UMC Utrecht is het tweede universitair medisch centrum dat binnen zes weken tijd het CS-EZIS.Net organisatiebreed in gebruik heeft genomen. Zes weken geleden nam aanbestedingspartner LUMC (Leids Universitair Medisch Centrum) het CS-EZIS.Net ook in gebruik. De ziekenhuisbrede implementatie in het UMC Utrecht is omvangrijker dan de implementatie in het LUMC. Waar in het Leidse ziekenhuis omstreeks 5.000 medewerkers de beschikking kregen over de nieuwe oplossingen, ondersteunt het CS-EZIS.Net in het UMC Utrecht zo’n 7.000 medewerkers optimaal in hun werkproces.
‘Uniek’
Hans Mulder, directeur van ChipSoft: “Dat het ons telkens weer lukt om zowel grote, middelgrote als iets kleinere instellingen op de geplande datum live te laten gaan, is echt uniek in ICT-land en zeker iets om trots op te zijn.”
Dossiers voor alle specialismen
Alle specialismen krijgen een elektronisch patiëntendossier. Hierdoor komt informatie direct beschikbaar voor alle artsen die bij de behandeling van een patiënt betrokken zijn. Voor het UMC Utrecht als centrum van medische vernieuwing is dit van belang. Bij doorverwijzingen binnen het ziekenhuis hoeven de patiënten bij het bezoek aan de volgende afdeling hun klachten en gegevens niet opnieuw te vertellen. Door de ziekenhuisbrede integratie zijn deze bekend bij alle betrokkenen bij het zorgproces van de patiënt.Bron: ChipSoft