Na de verhuizing naar de nieuwbouw van het JBZ blijkt een aantal services nog niet op orde te zijn of storingen te vertonen. Zo is de parkeersituatie nog niet voor alle bezoekers even overzichtelijk. Sommigen melden zich bij de grijze personeelsgarage aan de achterkant van het gebouw en verdwalen dan op het terrein. Ook parkeren mensen nu nog kris kras op het voorplein.
Parkeren
Bovendien moeten patiënten lang wachten om een nieuwe patiëntenpas te laten maken. Hiervoor zijn extra balies geopend en mensen aangesteld om dat in goede banen te leiden. Ten slotte is de telefonische bereikbaarheid een probleem. Het ziekenhuis heeft een nieuw telefoonnummer dat nog niet bij iedereen bekend is.
Gastvrijheid
Het ziekenhuis schrijft hard te werken om de problemen op te lossen en aan de verwachtingen op het gebied van gastvrijheid en services te voldoen. Ook wordt hard gewerkt om de wachttijd voor het maken van een nieuwe patiëntenpas te bekorten. (Zorgvisie – Wouter van den Elsen / Twitter)
Lees meer:
JBZ leent zes miljoen voor parkeergarage
Eliane Thewessen in toezicht Jeroen Bosch Ziekenhuis
Toezichthouders JBZ doneren aan kinderafdeling
Zorgvisie magazine
Interesse in meer achtergronden? Word nu abonnee van Zorgvisie.