Let op: de informatie in dit artikel is ten minste vijf jaar oud

Juryrapport Zorgmanager van het Jaar 2011

Is er sprake van een zichtbaar inhoudelijk en relatief duurzaam resultaat in de organisatie waaraan de manager aantoonbaar heeft bijgedragen? En is bij het neerzetten van dit resultaat gelet op innovatie en klanttevredenheid? Heeft de manager zijn zijn stempel weten te drukken?

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Juryrapport Zorgmanager van het Jaar 2011

Dat zijn dit jaar weer de vragen waarop het onderzoeksteam en de juryleden een antwoord hebben gezocht. De jury heeft de bevindingen en de nominaties van het onderzoeksteam bestudeerd en heeft indringende gesprekken gevoerd met de kandidaten.

Het juryrapport Zorgmanager van het Jaar 2011 (.doc)

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.