Via ‘Mijn Meander’, zoals het portaal heet, kunnen patiënten inzien wanneer zij een afspraak hebben, hoe laat, met wie en waar. Ook kunnen zij hun afspraken tot vijf jaar terug bekijken. Zij kunnen zien welke persoonlijke gegevens van hen bekend zijn in het ziekenhuis en nieuwe gegevens doorgeven. Voor de veiligheid maakt het portaal gebruik van DigiD.
Nieuwe mogelijkheden
Het patiëntenportaal zal steeds meer mogelijkheden krijgen, legt het ziekenhuis uit. ‘In de loop van dit jaar zullen onder meer het invullen van vragenlijsten, voorafgaand aan het bezoek aan de arts en het wijzigen en annuleren van afspraken beschikbaar komen.’ Daarnaast werkt Meander Medisch Centrum aan de ontwikkeling van een Meander app, waarmee patiënten via hun smartphone toegang krijgen tot de digitale dienstverlening die het portaal te bieden heeft. Deze app zal nog voor de zomer van dit jaar beschikbaar zijn.
Beste heer van den Heuvel,
Excuses voor onze late reactie. Wat bedoelt u met “het verslag”? En wanneer moet u opnieuw inloggen? Wilt u uw reactie mailen naar webmaster@meandermc.nl. Dan kunnen wij adequaat reageren.
Vriendelijke groet,
Maaike Hooft
Het is storend dat je stesds opnieuw moet inloggen om het complete verslag te kunnen lezen.
Kan dat niet worden aagepast?
Alvast dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Hans van den Heuvel
061162762