‘Regelarm verantwoorden op basis van kwaliteit vereist denkomslag’

Regelarm verantwoorden op basis van kwaliteitsuitkomsten vereist een denkomslag van zowel zorgaanbieders als zorgkantoren. Dit stelt Jan Megens van Menzis. ‘De nieuwe focus op medewerkersveiligheid en cliënttevredenheid dwingt ons om buiten de huidige denkkaders te stappen.’

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Volgens Jan Megens, Wlz-manager bij Menzis, moeten we af van het systeemdenken.
Premium

Onlangs werd bekend dat Philadelphia

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Zorgvisie.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.