Regelmatig ruis op de lijn tussen zorgverleners en zorgcentrales

Als zorgverleners een centrale inschakelen om op afstand cliënten te monitoren, vraagt dat om veel vertrouwen en een goede afstemming. Dat gaat niet altijd goed. 'Regelmatig komen alarmeringen niet aan en worden vitale waarden niet doorgegeven aan de zorgcentrales', stelt WDTM-voorzitter Tonko Wedda. Wie is er verantwoordelijk als er iets mis gaat?

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Premium

Om kwetsbare cliënten zoals ouderen

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Zorgvisie.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.