’s Heeren Loo richt pijlen op behoud medewerker

Door de nieuwe snelle wervingsmethode trekt ’s Heeren Loo ondanks de tekorten op de arbeidsmarkt nog altijd duizenden sollicitanten per jaar. Veel daarvan zijn zij-instromers. Hoewel die hard nodig zijn, hebben ze begeleiding nodig. Met een nieuwe arbeidsmarktcampagne wil ’s Heeren Loo daarom ook medewerkers behouden.

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Cliënt Charlie met medewerker Mariëtte
Premium

De nieuwe campagne laat zien

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Zorgvisie.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.