Osira Amstelring heeft met haar medewerkers en vakbond Abvakabo afspraken gemaakt over het opleiden van eigen zorgmedewerkers, het werven van nieuwe medewerkers en het stimuleren van zelfsturing binnen de teams. Volgens de zorgorganisatie was het gros van de afspraken al verankerd in de intensiveringsmiddelen, in de CAO VVT en in het nieuwe beleid van de organisatie.
Inge Borghuis, bestuurslid Osira Amstelring:‘De Abvakabo
Het is nu zondag en nog geen , zelfs ade-kwade, reactie gezien !!WEL TE RUSTEN. !!!
WELKE “”kwaliteit”” wordt gepoogd te verbeteren AL/pas sinds 2011 en nog wel door te luisteren ?? Heeft men daar nu eindelijk tijd voor ?? Er wordt rekening gehouden met behoeften van collega`s, wanneer het budget dat toestaat , waarna de wensen van de klanten daarop worden aangesloten ?? Is dit de goede volgorde ?? Dit gebeurt al in de thuiszorgtak met GROOT ENTHOUSIASME !! WIE ZIJN ER ZO ENTHOUSIAST ?? De bestuurders, de werkenden of de clienten ? Of worden zij allemaal bevredigd door deze luisterkwaliteit ? Wat zijn trouwens de “”intensiveringsmiddelen “,en hoe werken die in dezen ??? Toen mevrouw Inge Borghuis weer eens naar de werkvloer keek was het weer beter verbeterd en de kwaliteit toegenomen tot groot enthousiasme van het onderlinge klimaat sinds 2011 door gehoorapparatuur. ??Dit is mijn vertaling van de bovenstaande Osira-beweringen die in mijn optiek HET voorbeeld zijn van overbodig, te duurbetaald, transparant ondoorzichtig, misbruik van dure woorden in vaagtaal, verpakt in melkglas. Woord-energie- papier- en inktverspilling in een bestuurslid verenigd. Per letter schat ik de kosten bij deze bestuurder op € 10,00 op jaarbasis . Slaap zacht.
Ach gossie, zijn de druiven zuur Jan? Mooi resultaat.
Jammer dat de Abva-actie tot vertraging heeft geleid.