Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Tien succesfactoren van Kaiser Permanente voor Connected Care

Bart Kiers schrijft zowel over cure als care. Zijn aandachtsvelden zijn de ziekenhuizen, medisch specialisten, wijkverpleging en ouderenzorg.
De Amerikaanse zorgaanbieder Kaiser Permanente is koploper op het gebied van connected care. John Mattison, Chief Medical Officer, strooit met pakkende oneliners tijdens het Executive Seminar Connected Care op 19 november. ‘Simplify or die. Innovations happen in the trenches.’ Tien succesfactoren voor connected care.
'Simplify or die', zegt John Mattison, Chief Medical Officer (CMO) van Kaiser Permanente. Links dagvoorzitter Meike de Jong.
'Simplify or die', zegt John Mattison, Chief Medical Officer (CMO) van Kaiser Permanente. Links dagvoorzitter Meike de Jong.
Premium

Met een omzet van 80

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem een (proef)abonnement op Zorgvisie. Na een maand stopt het gratis proefabonnement automatisch.


    Al abonnee? Log dan in

    Geef uw reactie

    Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.