Tien succesfactoren van Kaiser Permanente voor Connected Care

De Amerikaanse zorgaanbieder Kaiser Permanente is koploper op het gebied van connected care. John Mattison, Chief Medical Officer, strooit met pakkende oneliners tijdens het Executive Seminar Connected Care op 19 november. ‘Simplify or die. Innovations happen in the trenches.’ Tien succesfactoren voor connected care.

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
'Simplify or die', zegt John Mattison, Chief Medical Officer (CMO) van Kaiser Permanente. Links dagvoorzitter Meike de Jong.
'Simplify or die', zegt John Mattison, Chief Medical Officer (CMO) van Kaiser Permanente. Links dagvoorzitter Meike de Jong.
Premium

Met een omzet van 80

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Zorgvisie.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.