Huisartsen die gebruikmaken van MicroHIS van iSoft zijn daar zeer tevreden over. Dat meldt iSoft naar aanleiding van een klantenenquête. Ruim 600 gebruikers zijn ondervraagd. Via dit onderzoek wilde iSOFT onderzoeken hoe tevreden gebruikers zijn over de services, consultancy, oplossingen en andere factoren als communicatie en loyaliteit van de klanten.
In de ziekenhuizen wordt vooral de
onze praktijk is zo’n MicroHis gebruiker en het zou ISoft sieren deze enquete op dit moment te herhalen; daar waar MicroHis 8 een, weliswaar verouderd, goed werkbaar programma was, is MicroHis 10 (de nieuwste versie) een regelrechte ramp! naar schatting (afhankelijk van de gestarte applicatie) 2 tot 30 maal zo traag! absoluut onwerkbaar. de helpdesk is chronisch onderbemand en derhalve onbereikbaar (na meer dan drie kwartier 6 wachtenden voor me te hebben gehad heb ik vanmiddag ontmoedigd de verbinding verbroken) en reageerd ook niet op de door mij al drie dagen geleden verzonden E-mail.
Onze assistente eist op hoge toon dat wij actie ondernemen, ons computersysteem is echter volledig up to date en amper te upgraden.