Meer nodig dan imagocampagne om bedrijfsartsen te werven

Ondanks de imagocampagne van de afgelopen jaren, blijft de aanwas van bedrijfsartsen achter. Volgens Jenneke van Veen, voorzitter van de Kwaliteitstafel bedrijfs- en verzekeringsartsen, is een grotere inspanning nodig om het beroep voor jonge basisartsen aantrekkelijk te maken.

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Jenneke van Veen
Jenneke van Veen. Foto: Wiep van Apeldoorn
Premium

In de arbeidsmarktmonitor van het

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Zorgvisie.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.