Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Meer nodig dan imagocampagne om bedrijfsartsen te werven

In februari 2015 begon ik als redacteur bij Skipr. Zorgvisie was toen nog de grote concurrent. Inmiddels maken we al enige jaren met één redactie deze twee toptitels. Nog altijd schrijf ik met veel interesse over de organisatie van de Nederlandse gezondheidszorg, van vastgoed en finance tot de belangen van patiënten en zorgmedewerkers. Sinds april 2021 ben ik adjunct-hoofdredacteur van Skipr en Zorgvisie.
Ondanks de imagocampagne van de afgelopen jaren, blijft de aanwas van bedrijfsartsen achter. Volgens Jenneke van Veen, voorzitter van de Kwaliteitstafel bedrijfs- en verzekeringsartsen, is een grotere inspanning nodig om het beroep voor jonge basisartsen aantrekkelijk te maken.
Jenneke van Veen
Jenneke van Veen. Foto: Wiep van Apeldoorn

In de arbeidsmarktmonitor van het Capaciteitsorgaan

Premium

Wilt u dit artikel lezen?


    Al abonnee? Log dan in

    In februari 2015 begon ik als redacteur bij Skipr. Zorgvisie was toen nog de grote concurrent. Inmiddels maken we al enige jaren met één redactie deze twee toptitels. Nog altijd schrijf ik met veel interesse over de organisatie van de Nederlandse gezondheidszorg, van vastgoed en finance tot de belangen van patiënten en zorgmedewerkers. Sinds april 2021 ben ik adjunct-hoofdredacteur van Skipr en Zorgvisie.

    Geef uw reactie

    Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.