Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

‘Organisaties hebben er baat bij transparant te zijn over klachten en incidenten’

Edith Tulp
De mogelijkheid te leren van klachten en calamiteiten laten zorgaanbieders onderbenut, was een conclusie in 2021 van een evaluatieonderzoek van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) door het Nivel. Quasir, expertisecentrum klachten, calamiteiten, geschillen en vertrouwenswerk in de zorg, vond dit geen verrassing, maar wel  aanleiding om zorgaanbieders te gaan ondersteunen in hun eigen lerend vermogen.
Emoties
Foto: Rawpixel/Getty Images/iStock

Een cliënt breekt een heup bij

Premium

Wilt u dit artikel lezen?


    Al abonnee? Log dan in

    Geef uw reactie

    Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.