Zorgorganisatie werft jonge vakantiekrachten ‘door hun taal te spreken’

Zorgorganisatie De Zorgcirkel heeft bijna dertig nieuwe vakantiekrachten aangetrokken door meer aan te sluiten bij hun belevingswereld. Met een knaloranje hippiebus trokken zij langs zorgopleidingen en Instagram werd bij de campagne ingezet.

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Met een oranje busje ging de zorgorganisatie bij de zorgopleidingen langs. Foto: De Zorgcirkel
Premium

Het is voor zorgorganisaties elk

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Zorgvisie.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.