‘Kwaliteit dwing je niet af met afvinklijstjes’

De afvinklijstjes van de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) belemmeren het leveren van liefdevolle zorg. Zorgbestuurders vinden dat zorgverleners meer ruimte moeten krijgen voor het geven van aandacht aan bewoners.

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Handen_ThinkstockPhotos-128940273_450.jpg
'Het gaat in de ouderenzorg echt om aandacht
Premium

De afvinklijstjes van de Inspectie

Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Zorgvisie.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle artikelen lezen
  • Dagelijks de Zorgvisie nieuwsbrief

Al abonnee? Log dan in

1 REACTIE

  1. Laat clientenraden een rol spelen bij het contact met de achterban! Het is hun primaire taak en bestaansrecht. Door samenwerking Cliëntenraad en Zorgorganisatie kunnen bestuur en management worden ontzien. Kwaliteit vanuit cliënten perspectief op voordracht van de cliëntenraad! De Gastvrijheidsbarometer van IFC Groep biedt hiervoor een mooie cliënt vriendelijke methode!

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.