Massale waardering zorgmedewerkers

De actie #ikwaardeerje op Facebook en Twitter van brancheorganisatie ActiZ is door enorm veel mensen (cliënten, naasten en medewerkers ) gedeeld. De respons is boven verwachting. De advertentie die zaterdag in alle regionale dagbladen en de Volkskrant heeft gestaan heeft 1,5 miljoen mensen bereikt.
homecare400fotolia.jpg
Foto: Fotolia

Op de facebookpagina van ikwaardeerje zijn zo’n 600 berichten gedeeld. De facebookpagina is inmiddels bijna 2000 keer geliked, wat een potentieel bereik geeft van ruim 1 miljoen fans. Op zaterdag  was de hastag #ikwaardeerje bovenndien een paar uur lang trending topic nummer 2 op de ranglijst van Twitter. Niet alleen ActiZ en heel veel van haar leden hebben volop ingezet op de actie #ikwaardeerje, ook de Telegraaf en Linda Nieuws het bericht gedeeld. Het gemiddelde bereik van Linda Nieuws is meer dan 1,1 miljoen bezoekers.

Dossier Ouderenzorg
In het dossier ouderenzorg draait het om langer thuis wonen, verpleeghuizen en gezond blijven.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.