Zeven ziekenhuizen organiseren gezamenlijke thuismonitoring
De zeven topklinische ziekenhuizen in samenwerkingsverband Santeon gaan gezamenlijk thuismonitoring opzetten. Vanuit een virtueel monitoringscentrum kunnen ze dan elkaars patiënten observeren. Het project begint komende maand met de monitoring van coronapatiënten, zo maken de partijen bekend.

Tip voor de redactie?
Neem contact op met redacteur Sytse Wilman als u een inhoudelijke tip heeft op het gebied van technologie in de zorg via sytse.wilman@bsl.nl





