Let op: de informatie in dit artikel is ten minste vijf jaar oud

Soarian gaat vooruit volgens onderzoek KLAS

Soarian, het EPD van Siemens, is volgens een onderzoek van KLAS met negen procent gestegen qua klantvriendelijkheid.

Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Soarian gaat vooruit volgens onderzoek KLAS

De klanten vinden dat vooral de service en kwaliteit van het EPD van Siemens beter zijn geworden. Ook is Soarian in meer gevallen in gebruik genomen door artsen en verpleegkundigen. Bovendien vinden de klanten dat er een betere koppeling is met het apotheeksysteem van Siemens.

Upgrades

De eerste klanten klaagden over enorme vertragingen, lage kwaliteit code, frustrerende updates. Maar nu zeggen klanten dat de nieuwste upgrades deze problemen oplossen en zien ze Siemens als een goede, attente partner. (ICTzorg – ICTzorg / Twitter)

ICTzorg magazine

Meer weten? Word nu abonnee van ICTzorg.

Lees ook:

Siemens: ‘Soarian staat niet ter discussie’

ChipSoft en Siemens beste EPD’s volgens ggz

Siemens: ‘EPD-tegenstanders voeren achterhoedegevecht’

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.