ZorgVisie Magazine, marketing special

juni , jaargang 36 interview roland van kralingen 6 Hoed u voor snelle marketeers Marketing en reclameliggen gevoelig in de zorg. Kenner Roland van Kralingen waarschuwt voor het gevaar van loze kreten. ‘Het gaat om publieke middelen en daar zal de burger altijd erg kritisch naar kijken.’ Zijn advies: houd de marketing dicht bij de raad van bestuur.
ZorgVisie Magazine

franchiseformules

9 Landelijke zorgmerken in opmars

Bekend zijn in heel Nederland en toch klein blijven. Dat is het idee van drie nieuwe samenwerkingsverbanden in de gezondheidszorg: PsyQ, Corona Wonen en Zuster Anne.

lowbudget marketing

12 Goede raad is niet duur

Een sterk merk maken opbouwen hoeft helemaal niet veel geld te kosten. Adviseur Bram den Engelsen geeft veertien budgetvriendelijke marketingtips.

reportage marketingcursus

20 Op de klant af

Nieuwe markten aanboren, hoe doe je dat? Tien managers buigen zich over de beginselen der zorgmarketing. ‘De concurrentie komt eraan, we zitten met drie ziekenhuizen bij elkaar, dus wij moeten ons beter positioneren.’

opinie zorgreclame

27 Niet overdrijven, graag

Dure advertentiecampagnes slorpen geld op dat bedoeld is voor zorgverlening. Bovendien sorteren ze weinig effect. Thuiszorgbestuurder Gerard Tanke pleit dan ook voor matiging, desnoods af te dwingen door de overheid.

kwesties

Denken in doelgroepen

servicewijzer, colofon

Naar online special

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.