franchiseformules
9 Landelijke zorgmerken in opmars
Bekend zijn in heel Nederland en toch klein blijven. Dat is het idee van drie nieuwe samenwerkingsverbanden in de gezondheidszorg: PsyQ, Corona Wonen en Zuster Anne.
lowbudget marketing
12 Goede raad is niet duur
Een sterk merk maken opbouwen hoeft helemaal niet veel geld te kosten. Adviseur Bram den Engelsen geeft veertien budgetvriendelijke marketingtips.
reportage marketingcursus
20 Op de klant af
Nieuwe markten aanboren, hoe doe je dat? Tien managers buigen zich over de beginselen der zorgmarketing. ‘De concurrentie komt eraan, we zitten met drie ziekenhuizen bij elkaar, dus wij moeten ons beter positioneren.’
opinie zorgreclame
27 Niet overdrijven, graag
Dure advertentiecampagnes slorpen geld op dat bedoeld is voor zorgverlening. Bovendien sorteren ze weinig effect. Thuiszorgbestuurder Gerard Tanke pleit dan ook voor matiging, desnoods af te dwingen door de overheid.
kwesties
Denken in doelgroepen
servicewijzer, colofon