Banenverlies tweede kwartaal door zorgsector
Het banenverlies in het tweede kwartaal is voor het grootste deel te wijten aan ontslagrondes.

Tip voor de redactie?
Neem contact op met redacteur Suzanne Bremmers als u een inhoudelijke tip heeft op het gebied van personeel in de zorg via suzanne.bremmers@bsl.nl




