Dag van de verpleging, een dag met een wrang randje
Met een bos bloemen en/of doosje bonbons worden zorgmedewerkers bedankt voor hun tomeloze inzet. Echt contact wordt daarmee niet gemaakt, en daar wringt te schoen volgens Karin Kee en Henk Nies.

Tip voor de redactie?
Neem contact op met redacteur Suzanne Bremmers als u een inhoudelijke tip heeft op het gebied van personeel in de zorg via suzanne.bremmers@bsl.nl




