‘Versterking van de eerste lijn is enorm urgent’
De eerste lijn verzwakt steeds verder, dus is er nu actie nodig. Dat schrijft de Raad voor Volksgezondheid & Samenleving (RVS) in het dinsdag gepubliceerde rapport ‘De basis op orde’. Raadslid Jan Kremer: “De eerstelijnszorg staat ernstig onder druk en dat is uitermate ongewenst. Versterking van de eerste lijn is dan ook enorm urgent.”

Tip voor de redactie?
Neem contact op met redacteur Suzanne Bremmers als u een inhoudelijke tip heeft op het gebied van personeel in de zorg via suzanne.bremmers@bsl.nl




