Robert Sie (FMS): ‘Als specialisten in loondienst moeten, wordt het chaos’
‘Als medisch specialisten worden gedwongen om in loondienst te gaan werken, zal dit ontwrichtende effecten hebben voor de zorg’, zegt vice-voorzitter Robert Sie van de Federatie Medisch Specialisten: ‘De wachtlijsten zullen oplopen en er ontstaat een tekort aan artsen. Als de plannen om de msb’s op te heffen doorgaan, gaan we chaos krijgen.’

Tip voor de redactie?
Neem contact op met redacteur Suzanne Bremmers als u een inhoudelijke tip heeft op het gebied van personeel in de zorg via suzanne.bremmers@bsl.nl




